PICCOLA – “SIMBOLUL UNUI STIL DE VIATA RAFINAT SI EFERVERSCENT”
Peroni Nastro Azzurro, berea super-premium italiană si numărul unu în lume, a declarat de curand lansarea sticlei Piccola. Acestia au mentionat ca este una dintre cele mai importante creatii ale brandului de pe piața din România din ultimii ani. Sticla de 250 ml prezinta un design elegant, in care calitatea ocupa locul intai si care-ți ofera o seara perfecta alaturi de prietenii tai dragi in stil italian.
După ce bucurestenii au aflat despre sticla Piccola, creata in cadrul proiectului Casa di Peroni, un loc care a adus sub acelasi acoperis dorintele artistice si stilul unic italian, in anul 2016, Peroni promite sa recreeze lumea berii, in urma lansarii Piccola in toata Romania.
După mai bine de 10 ani de la lansarea în România, a venit momentul să ducem mai departe promisiunea făcută consumatorilor, de a le oferi nu doar o bere, ci simbolul unui stil de viață rafinat şi efervescent. Succesul de care noua sticlă s-a bucurat în cadrul proiectului Casa di Peroni ne-a confirmat că lansarea Piccola este un pas curajos, dar firesc, în evoluția brandului pe piața din România, a declarat Cristina Gherman, Global Brands Director, cu privire la lanseara sticlei Piccola.
Peroni Piccola se afla deja in toate orasele importante din tara, urmând ca în aceasta perioada iunie – august să poata fi cumparata din magazine şi marile retail-uri si va aparea ca un multipack promoțional de 4 sticle.
Alte aritcole despre bere:
https://beeruniversity.ro/2016/04/09/romanii-iubesc-berea/
https://beeruniversity.ro/2016/04/07/despre-piata-berii-in-2015/
https://beeruniversity.ro/2016/04/06/80-de-litri-pe-cap-de-locuitor-consumul-de-bere-a-crescut-cu-65-in-volum-fata-de-2014/
https://beeruniversity.ro/2016/02/18/noi-sortimente-de-bere-de-la-bavarom/
https://beeruniversity.ro/2016/02/14/magical-ingredients/