Creșteri la Heineken

Brandul de bere Heineken, care apartine unei companii olandeze, a inregistrata o crestere a volumelor mai mare de 10% în România, pentru primul semestru al lui 2018.

Nu numai in România au fost creșteri 2 digit pentru producatorul Heineken, ci aceleasi numere au fost anuntate si in Brazilia, Africa de Sud, Rusia, Marea Britanie, Nigeria, Mexic, Polonia și Germania.

Per total, brandul de bere a avut o majorare cu 7,5% în volum în prima jumatate a lui 2018, in raport cu aceeasi perioadă a lui 2017:

„Creșteri s-au înregistrat la nivelul tuturor regiunilor, însă Africa, Europa de Est și Statele Unite au contribuit semnificativ la această performanță”, a declarat Jean-François van Boxmeer, CEO al Heineken, în comunicatul care anunţă rezultatele companiei după primul semestru.

Referitor la productivitatea firmei, producatorul și-a crescut veniturile cu 5,6% in comparatie cu 2017, adica până la 10,77 miliarde euro, pe cand profitul net s-a majorat cu 9,1%, inregistrand 950 de milioane de euro.

Heineken România este unu dintre cei mari actori care activeaza pe piaţa berii de la noi, cu afaceri de pana la 1,16 miliarde de lei anul precedent, adica mai putin cu 4% comparativ cu anul trecut și un profit de 129 de milioane de lei, insemnand o scadere destul de importanta de 25% față de 2016.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

About Cristian Gălățanu

Check Also

Ursus Breweries, una dintre cele mai responsabile companii față de mediu

Ursus Breweries a castigat premiul sectiunii ”Utilizarea resurselor” pentru ramura industrie/productie, de la evenimentul Green …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *