Un hipermarket lansează berea “Haiduc”

Un retailer german care activeaza si pe piata de la noi din tara, Penny Market, a crea o noua marca de bere, realizata cu propriile sale resurse, si care se poate gasi deja in orice astfel de supermarket din Romania: berea Haiduc.

Reteta dupa care a fost produsa berea poarta marca Penny Market, adica 100% autentica si 100% ingrediente româneşti.

”Cu un design special, identitatea de brand a produsului reinterpretează elementele caligrafiei medievale târzii”, a afirmatDennis Biernatzki, General Manager Penny Market România.

Berea ca se vrea un adevarat brand are si o poveste, tocmai de aceea are si sanse: 3 fraţi se afla in căutarea celei mai bune retete de bere din lume. Dupa ce acestia strabad toata tara, pe la curţile celor mai buni berari de la acea vreme, organizeaza o intalnire jurul focului, în codrul verde, si acolo “creeaza” berea “Haiduc”.

Penny Market este unul dintre cei mai puternici investitori din domeniul retail din Romania si se afla pe piata inca din 2005. Acestia au 3 centre logistice de unde coordoneaza toate celalate magazine, în localităţile: Ștefăneştii de Jos, Turda şi Bacău. REWE România are in acest moment 219 magazine Penny Market in toata tara.

ALTE ARTICOLE PE ACEEAȘI TEMĂ

About Cristian Gălățanu

Check Also

Anca Mușat e noul director de marketing al Heineken România

Anca Mușat, dupa ce a avut pentru 6 ani functia de Director de Marketing al …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *